Weekend in Hilversum met Mick - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu Weekend in Hilversum met Mick - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu

Weekend in Hilversum met Mick

Door: Philipe

Blijf op de hoogte en volg Philipe

27 Januari 2016 | Nederland, Hilversum

Vrijdag mocht ik mee met Mick en dit was erg gezellig. Helaas moesten we wel veel werken maar dit was eigenlijk best leuk. Wel was ik op het eind van de avond erg moe maar gelukkig wat dit opeens over en had ik super veel energie.

We hebben lekker veel tv gekeken en zelfs een biertje gedronken.

Het was erg jammer dat ik tijdens dit weekend een deel van mijn pootjes ben kwijtgeraakt, gelukkig was Mick superhandig en heeft hij mij grotendeels weer aan elkaar gelijmd.

Ik heb wel besloten dat ik vanaf nu wat rustiger aan wil doen dus ik kijk al uit naar het volgende weekend!

Dankjewel Mick,

Groetje Philipe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Philipe

Philipe de Cavia mag iedere week logeren bij iemand anders. Zo beleeft hij de spannendste avonturen!

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1838

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 31 December 2016

Er op uit

Landen bezocht: