Er op uit - Reisverslagen van Philipe de Cavia - WaarBenJij.nu Er op uit - Reisverslagen van Philipe de Cavia - WaarBenJij.nu

Er op uit

Hoi!

Ik ben Philipe de Cavia en ik woon op het Postkantoor.

Omdat ik het hier een beetje saai begin te vinden mag ik met mijn vrienden van Post een weekendje mee op reis.

Mijn eerste reis is naar Lisse! Ik heb er zin in, spannend.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2016

Weekendje oppad met Jasper

07 Februari 2016

Carnaval in Limburg

01 Februari 2016

Een truttig weekend op Texel

27 Januari 2016

Weekend in Hilversum met Mick

18 Januari 2016

weekend bij Jari!
Philipe

Philipe de Cavia mag iedere week logeren bij iemand anders. Zo beleeft hij de spannendste avonturen!

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1836

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 31 December 2016

Er op uit

Landen bezocht: