Een truttig weekend op Texel - Reisverslag uit De Cocksdorp, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu Een truttig weekend op Texel - Reisverslag uit De Cocksdorp, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu

Een truttig weekend op Texel

Door: Eveline

Blijf op de hoogte en volg Philipe

01 Februari 2016 | Nederland, De Cocksdorp

Nou. Ik moest mee naar Texel. Ik dacht dat het leuk zou worden, maar er was geen drugs en bijna geen drank, dus na de vorige weekends was dit wel een beetje domper. Ik kreeg behoorlijke ontwenningsverschijnselen.

Wat ik wel gedaan heb, was wel leuk, moet ik eerlijk toegeven. Op de boot, waar we een uur op moesten wachten omdat er blijkbaar veel te veel mensen voor een rehab naar texel gingen, werd ik een beetje misselijk, dat wel. Maar ja. En toen ging de auto kapot, gelukkig vlak voor het huisje dus we hoefden niet heel lang op de wegenwacht te wachten (of wel eigenlijk, maar toen zaten we dus al in het huisje)
Daarna werd ik in bad gegooid. Dat was lang geleden, en het voelde goed eindelijk alle viezigheid van mijn voorgaande avonturen van mij af te kunnen spoelen.
De dag erna gingen we spelletjes spelen en naar de zee. Dat was veel te koud voor mijn dunne vacht. Toen ik dacht dat het niet burgerlijker kon, gingen we ook nog bowlen en zwemmen.

Ik heb het allemaal overleefd, alle kinderen waren lief voor me, maar volgend weekend wil ik weer gewoon weer drank en drugs en sex en alles.

  • 01 Februari 2016 - 10:34

    Irene:

    Volgend weekend gaan we weer lekker knallen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Philipe

Philipe de Cavia mag iedere week logeren bij iemand anders. Zo beleeft hij de spannendste avonturen!

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 1824

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 31 December 2016

Er op uit

Landen bezocht: