Weekendje oppad met Jasper - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu Weekendje oppad met Jasper - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu

Weekendje oppad met Jasper

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Philipe

15 Februari 2016 | Nederland, Hilversum

Vrijdag avond mocht ik met Jasper mee, de nieuwe media manager hij is echt wel een coole gast Jeeej! Hij moest eerst nog op zijn werk de weekopening op een usb stickie zetten, maar die kon ie niet zo snel vinden ik met mijn scherpe neus wel natuurlijk. Zie foto

Hij wist eerst nog niet of ie mee wilde met zijn nieuwe collega's die hadden een kaartje over, voor een super tof feest in de markt kantine "strafwerk"
Na dat Jasper zijn eerste halve litert bier op had zei die wtf ik ga gewoon mee ! zo gezegd zo gedaan.

In Amsterdam aangekomen gingen we eerst nog naar Poco loco op de nieuwmakrt, daar waren zijn broer (Erik) en goeie vriend (Peter) ook.
Rond 0:00 gingen we weer naar Amsterdam centraal om de laatste tram te pakken richting Geuzenveld (BOLLLLOOOO). Eenmaal aangekomen stond er toch een lange rij. Jasper die had geen zin om zo lang te wachten en deed of ie zijn collega's zag staan voorin de rij hehe. 5 min en we waren binnen yeessssssss! of toch niet.

Zou Philipe worden geweigerd of niet want het blijft natuurlijk een opgezette cavia. De uitsmijter deed niet zo moeilijk want molie mocht ook gewoon mee dat is zijn vriendinnetje.

Nadat we waren uit gefeest zijn we met de taxi naar de woonboot gegeaan van Lisa daar hebben we toch lekkere chocolade cake gehad niet normaal Lisa was ook jarig dus dat maakte het allemaal nog leuker en gezelliger!

Zaterdag en zondag moesten we bijkomen van dit heftige weekend..

Caio