Carnaval in Limburg - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu Carnaval in Limburg - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu

Carnaval in Limburg

Door: Philipe

Blijf op de hoogte en volg Philipe

07 Februari 2016 | Nederland, Maastricht

Alaaf!

Ik was dit weekend met Irene Carnaval gaan vieren. Eerst hebben we een reis van 2,3 uur naar Geleen gemaakt, pff dat was erg lang. Toen we thuis kwamen heeft Irene me aan haar ouders voorgesteld en zijn we verkleed kleren gaan uitzoeken. Dat was voor mij wel lastig omdat ze mijn maat niet had...tja...

De eerste avond zijn Irene en ik met Irene's ouders Geleen in gegaan. De vader van Irene heeft heel veel biertjes voor me gekocht. Hij hield maar niet op, soms had ik zelfs twee biertjes tegelijk vast.

De dag erna ging ik met Irene en haar vrienden als promo team voor Superfood de stad in. Ik voelde me al niet zo goed en nadat ik een paar biertjes gedronken had heb ik besloten om eerder naar huis te gaan. Irene heeft me allemaal pitten en zaden gegeven om er weer boven op te komen en onderweg naar huis ben ik nog even een eitje met maggie gaan eten in een gezellig cafee.

Op zondag zijn we ook Sittard in gegaan, jammer genoeg kan ik me daar niet veel van herinneren.

Op maandag zijn we met de trein naar Maastricht gegaan. In maastricht was het echt te gek! Iedereen stond op straat met allemaal te gekke pakken en wagens. Nadat we friet hadden gegeten gingen we weer terug naar Sittard. Daar hebben we de prins nog gezien. Hij was super knap en ik heb natuurlijk nog lekker met hem gezoend.

Hopelijk is volgend weekend weer wat rustiger.

Groetjes Philipe

• 11 Februari 2016 - 15:25

Eveline:

leuk philipe. ik hoop dat je dit weekend met lisa en molly mee mag.

Tags: Geleen, Sittard