weekend bij Jari! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu weekend bij Jari! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Philipe Cavia - WaarBenJij.nu

weekend bij Jari!

Blijf op de hoogte en volg Philipe

18 Januari 2016 | Nederland, Lisse

Vrijdag ging Philipe een weekend mee naar Jari. het weekend begon heel leuk. we gingen lekker chillen achter de computer en we mochten opblijven tot half 11! Philipe had heel veel honger en had de hele chips bak op gegeten. hierna werd die een beetje misselijk en gingen we maar slapen. de volgende dag was Philipe nog een beetje ziek. Dus bleef Philipe in bed liggen. Ik ging auto rijden en voetballen. over de uitslag van de wedstrijd wil ik het niet hebben. Toen ik terug kwam was Philipe nog steeds ziek.... Dit was super jammer want we zouden naar een verjaardag gaan van een vriend zijn broertje. Ik ben daar toch maar heen gegaan en Philipe is thuis gebleven. Ik ging na de verjaardag naar de bioscoop en Philipe kon helaas nog steeds niet mee..... De film was super super leuk en was een inspiratie op mijn leven! De volgende dag was philipe al een stukje beter maar we hadden die dag lekker weinig gedaan! Dit was dus voor Philipe niet zo een leuk weekend.... Maar gelukkig is die weer beter om deze week weer met vol goede moet te werken!

  • 18 Januari 2016 - 13:36

    Irene:

    Wat treurig voor Philipe. Hij kan niet wachten tot volgend weekend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Philipe

Philipe de Cavia mag iedere week logeren bij iemand anders. Zo beleeft hij de spannendste avonturen!

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 1819

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 31 December 2016

Er op uit

Landen bezocht: